What Ram?

Discussion in 'General Hardware' started by G-Lizard86, Jul 15, 2002.

  1. G-Lizard86

    G-Lizard86 Guest

    My mind has been flooded with so much types of ram memory.....what types are there right now...? and what are their features....? Inlighten me plz!
     
  2. Henyman

    Henyman Secret Goat Fetish Political User

    this site here has most types of ram...it has details of each type
     
  3. G-Lizard86

    G-Lizard86 Guest

    Thanq...nice avatar btw...:p
     
  4. Henyman

    Henyman Secret Goat Fetish Political User

    thanx:p
     
  5. G-Lizard86

    G-Lizard86 Guest

    you have a 100x dvd drive? where can i get that one?????/?/:D:D:D:D
     
  6. Henyman

    Henyman Secret Goat Fetish Political User

    u must have misread;) ;)
     
  7. G-Lizard86

    G-Lizard86 Guest

    U must have changed it....lol :p:D
     
  8. Henyman

    Henyman Secret Goat Fetish Political User

    nah i'd never do that......;)
     
  9. Zedric

    Zedric NTFS Guru Folding Team

    Messages:
    4,006
    Location:
    Sweden
    Hmm, a 40x DVD is pretty neat to. Pretty wrong as well. Most I've seen are 12x or 16x. Fastest CD drive I've seen was a 72x. It had two or three laser pickups. And it was true 72x speed too! Pretty darn fast. Pretty darn expensive.
     
  10. Henyman

    Henyman Secret Goat Fetish Political User

    :eek: ur all blind:rolleyes:
     
  11. Gary Pandher

    Gary Pandher Moderator

    Messages:
    884
    lol
    it says 16x ppl :p
     
  12. G-Lizard86

    G-Lizard86 Guest

    yeah right :p first it was 100, then i said something...after that it was suddenly 40, and now it's only 16!....internet is great isn't it? :D:D like my new sig????
     
  13. Henyman

    Henyman Secret Goat Fetish Political User

    ur jus halocinatin g-lizard:D
     
  14. Jestermask

    Jestermask WinTMBG Professional

    Messages:
    162
    Location:
    Colorado, USA
    Heh...where'd ya get that avatar, Henyman? ;)