mafia!!

Discussion in 'PC Gaming' started by Kush, Oct 18, 2002.

  1. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    When i install Mafia when it gets to the 2nd cd it copies up to the end a6.dta and then nothing happens no cd-rom useage and no progress no insert cd 3 so whats wrong?
     
  2. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    by the way its a personal backup of my original so i wanted to know if using different brand cd-r for cd 1 and cd 2/cd3 will make that happen.
     
  3. maybe something wrong with your cd? not clean or something? cuz my personal back up was on cdrws and it was installing ok. altough i did have a crash problem later on in the game, but after loading level b4 the crash it went on smoth after that. just back it up to different cd then. the game is very good
     
  4. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    nope

    nope i tried installing it from dameon tools and it works so does that mean i should use the same brand media?
     
  5. well i dont think that different brand cds would cause the problem. in theory it's the same material as the fisrt one just has different label.
     
  6. Octopus

    Octopus Moderator

    Messages:
    1,200
    not always..protection programs like Safw Disk 2.0 won't allow you to copy a CD..for more information see gamecopy world.
    can't give you the URL I know that Jewellz will come up saying NO WAREZ LOL even it's not!
     
  7. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    no its not the protection

    its not the protection
     
  8. hey how about those original cds? why not install from them? :p
     
  9. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    well nm ill make it work
     
  10. lol. good luck
     
  11. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    speed!

    i had to burn it at a slower speed cuz its an 800mb image
    !
     
  12. what speed did ya burn it the first time? i always burn my stuff at 8x
     
  13. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    48

    48x
     
  14. DrMetallica

    DrMetallica OSNN Senior Addict

    Messages:
    301
    i burn at 1x
     
  15. themafia_69 48x? damn that's gotta be fast. my cdrw just doesnt go faster then 8x :)

    DrMetallica that must be taking ages?
     
  16. Kush

    Kush High On Life!

    Messages:
    4,590
    Location:
    Montreal, Quebec
    yeah its my new visiontek xtasy it pretty fast a full cd in about 2 mins
     
  17. i'd like that too, but wont be buiyng it just or that, unless it comes with my new computer i dont think that i'll be buying any extra hardware.