help spread the wild fire stolensidekick

ejn74

Folding Master!
Political User
#2
How very sad that people would do such a stupid thing. It is good that this person has put up the website to show what these people have done.
 

lancer

There is no answer!
Political User
#6
well that was pretty damn entertaining, why they don't just return the phoe is beyond me, i bet abc news will feature this tomorrow.
 

EuroTrash

Coaster Live!
#11
Wow, pretty interesting stuff. I'm impressed by the guys compossure. I'm military and the brother could be screwed over for just getting involved. Props to him...lol. I'm biting my tongue to avoid turning this into a political arguement so I'll stop here... Cool stuff though.
 

Sazar

F@H - Is it in you?
Staff member
Political User
#12
I have a good mind to close this thread.

Will wait for some more feedback but seriously, is this the best "entertainment" y'all can find?
 

VenomXt

Blame me for the RAZR's
#13
I find it more entertaining from the fact that once again it shows you the power of the web. And anyone who has ever had a cell phone stolen might have a added intrest in this. But i dont see why it should be closed as long things are civil in here. We are not in china after all.
 

lancer

There is no answer!
Political User
#16
Euro i doubt it....i imgaine he exceeded his bandwidth... besides it is up again
 
Last edited:

lancer

There is no answer!
Political User
#18
yeah i think this site is really all for fame, you can see how his language is changing at it progresses, i wonder whats happened to this friend that actually lost this phone in the first place she is hardly mentioned even though this was all supposed to be for her benefit...
 

kcnychief

█▄█ ▀█▄ █
Political User
#19
I have a good mind to close this thread.

Will wait for some more feedback but seriously, is this the best "entertainment" y'all can find?
Now thinking about it, that may be a good idea (closing thread).

In essence it promotes another site, which is a bit like advertising, and we don't do that here :)

Your call tho ;)
 

Members online

No members online now.

Latest posts

Latest profile posts

Perris Calderon wrote on Electronic Punk's profile.
Ep, glad to see you come back and tidy up...did want to ask a one day favor, I want to enhance my resume , was hoping you could make me administrator for a day, if so, take me right off since I won't be here to do anything, and don't know the slightest about the board, but it would be nice putting "served administrator osnn", if can do, THANKS

Been running around Quora lately, luv it there https://tinyurl.com/ycpxl
Electronic Punk wrote on Perris Calderon's profile.
All good still mate?
Hello, is there anybody in there? Just nod if you can hear me ...
Xie
What a long strange trip it's been. =)

Forum statistics

Threads
61,971
Messages
673,300
Members
89,016
Latest member
Poseeut