folding@home sig?

Discussion in 'Green Room' started by fantasi, Feb 21, 2005.

  1. fantasi

    fantasi My Yngy is My HoneY! Folding Team

    Messages:
    307
    Location:
    Perth
    well ive been seeing them around and i went to look by myself. and it says to do something like this:
    http://www.liquidninjas.net/dc/ln_dc_sigs.php?xfahuser=fantasi&xfahteam=35216[/img*]

    or

    [img]http://gfx.statgfx.com/old/folding.cgi?&username=fantasi&teamid=35216&border=0,0,0&custom=0,0,255&label=0,0,255&header=0,0,255&stats=0,0,255&bgcolor=0,0,0&trans=yes&template=fah_original&.jpg&cpu=1[/img*]

    but without the *at the end. its not working for me. :( pls help if u know. i want to show it in my sig.
     
  2. fantasi

    fantasi My Yngy is My HoneY! Folding Team

    Messages:
    307
    Location:
    Perth
    nvmd i just realized it works..haha
     
  3. Zedric

    Zedric NTFS Guru Folding Team

    Messages:
    4,006
    Location:
    Sweden
  4. Mainframeguy

    Mainframeguy Debiant by way of Ubuntu Folding Team

    Messages:
    3,763
    Location:
    London, UK
    oh no it doesn't! Think you need to lose the user or something! ;)
     
  5. fantasi

    fantasi My Yngy is My HoneY! Folding Team

    Messages:
    307
    Location:
    Perth
    it doesnt work still :(. how u put the link? look at my sig..it comes out the link hahaha.

    mainframeguy:well it was working, now it doesnt haha...


    EDIT: wait, it works fine now..damn this is hard...=/
     
  6. Zedric

    Zedric NTFS Guru Folding Team

    Messages:
    4,006
    Location:
    Sweden
    Looks like it's working, yes. But why have both sigs?
     
  7. fantasi

    fantasi My Yngy is My HoneY! Folding Team

    Messages:
    307
    Location:
    Perth
    hmm i want to see if anythings different, how often does yours refresh? emm regarding to folding as well, well i should be talking in main folding, i want to ask is it possible to use 2 computers but put as same accounts? like i have two computers, but i want to install on both with my user name..does it both add up?
     
  8. xsivforce

    xsivforce Prodigal Son Folding Team

    Messages:
    8,547
    Location:
    Texas, USA
    Yes, you can have multiple machines under one name.
     
  9. Zedric

    Zedric NTFS Guru Folding Team

    Messages:
    4,006
    Location:
    Sweden
    I myself run three machines. :)

    The sig generator tries to update the information once per hour. But since the FAH information page I use (a static page instead of the oh so slow dynamic stats) only updates every three hours, that's how often the information changes.
     
  10. vivid_vibe

    vivid_vibe OSNN Senior Addict

    Messages:
    406
    Fantasi, just stick with Zedric's sig. It's much more pleasing to the eye. :) Nice sig, Zedric.

    vivid
     
    FishBoy likes this.
  11. Zedric

    Zedric NTFS Guru Folding Team

    Messages:
    4,006
    Location:
    Sweden
    Thanks vivid! :)
     
    FishBoy likes this.
  12. hey where can i get one of those?
     
  13. vivid_vibe

    vivid_vibe OSNN Senior Addict

    Messages:
    406
    Mainframeguy likes this.
  14. yay thx vivid :D
     
    vivid_vibe likes this.
  15. Mainframeguy

    Mainframeguy Debiant by way of Ubuntu Folding Team

    Messages:
    3,763
    Location:
    London, UK
    looks nice now centered too! you should rep Zedric too yah know? :p
     
    vivid_vibe likes this.
  16. fantasi

    fantasi My Yngy is My HoneY! Folding Team

    Messages:
    307
    Location:
    Perth
    rep'd ;)
     
    vivid_vibe likes this.
  17. Zedric

    Zedric NTFS Guru Folding Team

    Messages:
    4,006
    Location:
    Sweden
    Thank you boys. :)