blah blah blah

Discussion in 'Green Room' started by Dory, Feb 22, 2002.

  1. Dory

    Dory Was LadySunshine

    Messages:
    143
    Location:
    New York
    yep...thats how my day has been..blah!

    Well this IS the General Chatter board... So I'm chattering in "general". hehe

    So how is everyone doing? :):p
     
  2. xsivforce

    xsivforce Prodigal Son Folding Team

    Messages:
    8,547
    Location:
    Texas, USA
    Hi LadySunshine...raining here...kinda tired...otherwise OK
    Thanks for asking:)



    Hey Lonman...just noticed we have the same birthday:)
     
  3. zman

    zman Guest

    Blowing like hell here . force 10 cold and damn wet

    Chat chat chat chat chat chat :)
     
  4. xsivforce

    xsivforce Prodigal Son Folding Team

    Messages:
    8,547
    Location:
    Texas, USA
    Only made it up to about 80*F today....I love Florida weather.:D
    Rained most of the day...I hate Florida weather. :(
     
  5. Dory

    Dory Was LadySunshine

    Messages:
    143
    Location:
    New York
    My sister just moved down to Florida... she called me last night to say "Ha ha". JERK! LOL!!!

    Well today here in NY its sunny and pretty outside... with a high of 50. :)

    So it's been a nice day all day. I've been out and about trying to get stuff for my car over to the body shop so they can finish the rust repairs and paint it. :D :D

    Well that's about it. I'm so bored now... I got everything done that I needed to. lol!!
     
  6. xsivforce

    xsivforce Prodigal Son Folding Team

    Messages:
    8,547
    Location:
    Texas, USA
    Make sure to call your sister back on Thursday morning. I don't know what part of FL. she is in but, here in central FL it is supposed to get down in the low 30's Wed. night/ Thurs. morning. Hopefully the last cold spell this year. Back up around 80* for the weekend.:cool:
     
  7. emmie-chan

    emmie-chan Guest

    hmmm... i feel half-blah. today was relatively quiet for a monday at my bank, which is good. my throat hurts 'cause i'm getting over a pooh-pooh cold. and my room is clean because i'm procrastinating on getting my butt in gear to study for my classes! so yeah. half-blah. oh, and it's gonna be warm tomorrow :p happy happy joy joy...
     
  8. phishhead

    phishhead OSNN Senior Addict

    Messages:
    422
    Location:
    San Diego, California
    hate to bring you guys down...but its about 75 perfectly sunny not a cloud in the sky and I have 3 more hours and I hit the beach to have an afternoon surf session. then taking a sick day tomorrow to go snowboarding at big bear if there is any snow left from this beautiful weather.:D :p
     
  9. xsivforce

    xsivforce Prodigal Son Folding Team

    Messages:
    8,547
    Location:
    Texas, USA
    go for the tube, brah:cool: