28 Days Later...anyone seen it yet?

Discussion in 'Entertainment & Sports' started by Teddy, Oct 30, 2002.

  1. Teddy

    Teddy Boogie Nights...!

    Messages:
    1,551
    Location:
    London, UK
    Opinions on this would be great, the trailer looks decent and has had some good reviews so far.

    Will it scare the crap outta me or what!!?!
     
  2. Electronic Punk

    Electronic Punk Administrator Staff Member Political User Folding Team

    Messages:
    18,590
    Location:
    Copenhagen, Denmark
    Is it out?

    It's a Danny Boyle film written by Alex Garland so is gonna rock.
     
  3. Khayman

    Khayman I'm sorry Hal... Political User Folding Team

    Messages:
    5,518
    Location:
    England
    Opens today

    i saw a trailer for this months ago, then completely forgot about it. Seen some excellent trailers recently and read some good stuff about it. Looks pretty damn good to me. if it its half as good as Dog Soldiers it will be worth it
     
  4. indyjones

    indyjones OSNN.net Adventurer

    Messages:
    1,567
    Location:
    England
    Sorry to say the film totally SUCKS!!
    The camera work is poor, both in quality of film and shots taken.
    Concept is interesting but goes nowhere.
    Acting to be fair, is ok.
    The story line takes ages to get somewhere and near the end is simply lame.
    A dont get me started on the lameness of the "infected" TSK!
    If you want to watch a film that will mess with your brain in terms of human nature watch "A Clockwork Orange" or even (though a rock opera) the Who's film "Tommy" if you want an action scary or should i say "jumpy" film watch the excellent (bar the last) alien films.

    Indyjones
     
  5. Eve

    Eve Guest

    I've read to reviews and it sounds kinda crap to me. BTW Teddy, your icon is damn creepy!
     
  6. Electronic Punk

    Electronic Punk Administrator Staff Member Political User Folding Team

    Messages:
    18,590
    Location:
    Copenhagen, Denmark
    Camera works sucks, sounds suprising after the shots in the trailers... I guess I will wait for some reviews...

    My old housemate Ed went to see it last night, so if he says it sucks it may well be worth a look in (he thought minority report and spiderman sucked)